سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 90 بهمن 15 , ساعت 10:0 عصر

با شکست استعمار و سیاست قدیم به سرکردگی بریتانیا و استقلال مستعمرات انگلستان، شیوه ای نو در میدان استعمار و سیاست ظهور پیدا کرد.

امریکا با به ارث بردن ثروت و تجربیات انگلستان، یکه تاز عرصه سیاست شد سیاستی که به جای آنکه مانند سابق متکی بر قدرت نظامی باشد بیشتر بر قدرت تبلیغات مبتنی بود.

این قدرت سیاسی با اقتدار نمایی خود در عرصه قدرت نظامی و اقتصادی و ضعیف نمایی دشمن توانست همه موانع پبش رو را کنار بزند و هر حکومتی قبل از آنکه در میدان جنگ شکست بخورد در میدان جنگ روانی شکست می خورد و با این حربه همه جهان مبهوت و مقهور قدرت پوشالی این حکومت می شد و روز به روز با زدودن خود باوری ها خود به پیش می راند.

تا آنکه فرزندی از سلاله انبیا با درک واقعی از این سیاست قیام نمود و جهان را از سقوط در ورطه نقشه آمریکا نجات داد و شعار سر داد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

هم اکنون نیز آمریکا که در مورد ایران به موضع استیصال رسیده است و نه در میدان علم و فن آوری و نه در میدان اقتصادی و نه در میدان سیاست حریف و جلوگیر ایران نیست دست به حربه آخر و همیشگی خود زده است و قصد دارد با پراکندن شایعه اینکه با تحریم اقتصادی و پولی ایران دیگر سقوط می کند مردم را از خود باوری دور ساخته و عرصه را در نفوذ خود بگیرد.

رهبر معظم انقلاب روز دوشنبه که به مناسبت سالروز واقعه نوزدهم دی قم با هزاران نفر از علما، فضلا، طلاب و قشرهای مختلف مردم قم دیدار داشتند، تاکید کردند: ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم. ما در شرائطى هستیم که ملت ما نشانه‌هاى پیروزى را به چشم دیده است؛ به آنها نزدیک شده است؛ به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است.

اما ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند آمریکا را در این حربه را نیز خواهد شکست و دوباره به آمریکا متذکر می شود که ایران فریب این حیله ها را نمی خورد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ