سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى را نگفتند : خوش باد ، جز آنکه روزگار براى آن روز بدى را ذخیرت نهاد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 91 اردیبهشت 12 , ساعت 10:6 صبح

 

استانمان ایلام در این دور انتخابات کاندیدی که شایستگی کامل رای دادن را داشته باشد ، ندارد چرا که هیچکدام معیارهای انتخاب شدن به عنوان کاندیدایی اصلح را ندارند.

از یک طرف فردی  که هم خود فاسداست و هم برای استان فساد آور، هرچند این روزها هم خود و هم اطرافیانش سعی در تطهیراو دارند اما فساد اوآنقدر عیان است که اگر زمین و زمان بخواهد آنرا بپوشاند نمی توانند.

از طرف دیگر شخصی دیگر که متعلق به جریان منسوخ اصلاحات است که جزهوچیگری کار دیگری از او ساخته نیست. کسی که استان را فدای خواسته ها وتمایلات خود کرده است کسی که می خواهد استان را برای امثال خاتمی و سران فتنه به قربانگاه می ببرد تا که شاید با این وسیله از خاموش شدن جریان اصلاحات جوگیری کنند کاندیدی که خاتمی برای دفاع و تبلیغ او به ایلام می آید.

مانده است دو کاندید که نه تجربه این چنین امری را دارندو نه توانیی دارند که کاری برای نظام انجام دهند والله اعلم از افکار ومقاصدشان چاره ای نیست ازبین بدو بدتر،برای فرار از بدتر بد رابرگزینیم بدی که شاید آسیب کمتری داشته باشد.

برای پیشرفت استان، برای اسلام ومسلمین و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از دو نفر که بر گرده استانمان نشسته اند عبورکرد به دو نفر بی تجربه پناه برد  تا که در آینده مردمان استانمان رنگ خوشی را به خود ببیند انشاالله

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ