سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 90 بهمن 8 , ساعت 8:0 صبح

امام علی(علیه السلام):  الا و لا یَحمِلُ هذا العَلَمِ اِلّا اهلِ البَصَرِ وَ الصَّبر


بدانید که این پرچم ( شیعه) را کسی حمل نمی کند مگر کسی که بصیرت داشته باشد و صبر


در طول تاریخ بسیاری کسان هستند که به عَلَم دین دست می گیرند و می خواهند حامل آن باشند اما طولی نمی کشد که در این راه پرتلاطم نه تنها علم را رها می کنند بلکه دین خود را نیز بر سر این ادعا نابود می کردند. از طلهه و زبیر و عبیدالله ابن عباس و شریح قاضی و سلیمان سُرَد و گرفته تا خاتمی و کروبی و موسوی و خیلی افراد دیگر


هرکس قصد عَلَم می کرد با نقشه های شوم شیاطین ساقط می شد و در چاه های بین راه گرفتار می آمد. دنیا یکپارچه در دست دژخیمان و اهریمنان بود و هر حرکتی چون قیام سردار جنگل را در نطفه خفه می کردند یا آن را چون مشروطه ها به بیراهه می کشاندند.


در هر زمان حاملانی نیز بودند که عَلَم را که می گرفتند و تا پای جان از ان دفاع می کرند و علم را به نسل بعد می رساندند تا آنکه فرزندی از نسل آفتاب حضرت امام خمینی (ره) زحمات همه انبیا و اوصیا و اولیا را به حاصل رساند و با بنای قلعه ای مستحکم علم را در دست مردمی از ایران جای داد.


از آنجا باز دخالت ها و انحراف ها و طمع ها باز آغاز شد و دشمنان از خارج و منافقان از داخل با هم هم قَسَم شدند و تزویر ها زدند و ترورها کردند با جنگ ها و تحریم ها و فتنه ها سعی در شکستن قلعه داشتند اما هر بار تیر های خدعه آنان به دیواری از ولایت برخورد می کرد و همه را خنثی می نمود.


تا آنکه آن پیر فرزانه به دیار باقی شتافت و ولایت را به دست فرزند خلفش حضرت امام خامنه ای (ره) سپرد او نیز از نسل آفتاب است و و می توانست سپر نیرنگ ها باشد پس روی به شبیخون های مخفیانه فرهنگی آوردند و تک تک جوانان را در دامهای خود گرفتار آوردند هشت سال تبلیغ دنیا خواهی کردند هشت سال دیگر تبلیغ فرهنگ مبتذل غرب و رهبر در میان گرگان سازندگی و اصلاحات همچنان تنها بود.


تا آنکه جوانی از حاملان عَلَم با حمله ای جانانه شانزده سال تنهایی رهبر را به پایان رساند و دوستان باز توانستند دور رهبر گرد آیند و طرحی نو دراندازند.


اما دشمنان و منافقان بیکار نمی نشینند و طرح ریختند برای برچیدن انقلاب و این طرح در سال 88 قابل اجرا شد و همه توان خود را به کار بردند و مشتی رند را سیم داند تا گرد و خاکی در میدان به پا کنند و عرصه برای مردم تاریک شود تا در یک هجوم عَلَم را سرنگون کنند.


اما همه مردم بیدار بودند و 9 دی وعده الهی « و مَن یُجاهِد فینا لَنَهدینَّهُم سُبُلَنا » محقق شد و تمام نیرنگ هایشان به خودشان باز گشت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ