سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات را اگر جایگاهی [برایش] نیافتی، نثار مکن. [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 90 اسفند 13 , ساعت 3:0 عصر

گرایشات قومی و قبیله ای استان با سد راه پیشرفت استان شد و کاندیدها با ترفندهای و ابزارهای مختلف سعی در کسب آرا نمودند تحلیلی از چهار نفر را یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نشان می دهد که استان ایلام باز از داشتن نماینده ای شایسته و اصول گرا باز مانده است.

آقای همتی که با کسب بیش از 41 هزار رای در رتبه اول ایستاده است هرچند داعیه اصولگرایی دارد اما آرای خود را با پول و پتو و ... به خرید کرده است.

آقای قنبری که اصلاح طلب و خود نیز این گرایش خود را رد نمیکند بلکه به خود برای این گرایش می بالد دوباره با کسب 31 هزار رای و اجماع مردم ایوان بر این نماینده دوباره فرصت راه یافتن به مجلس را به دست آورد.

آقای شوهانی هم که به عنوان مستقل شناخته شده است اما گرایش خود را کم کم به نمایش می گذارد او نیز از ترفند های مختلف بیش از 39 هزار رای را به دست آورده است.

آقای متین نیز که گرایش اصلاح طلب دارد با پشتیبانی همه جانبه و تقلب مردم ملکشاهی و کسب 30 هزار رای به جمع چهار نفر مرحله دوم را یافت.

امیدواریم که شورای نگهبان بر انتخابات استان ایلام نظارت بیشتری داشته باشد تا شیوه خرید رای و تقلب و متوسل شدن نمایندگان به هر ترفند در استان ایلام از میان برود. انشاالله



لیست کل یادداشت های این وبلاگ